aerobik Aerobic

Vytrvalostní aerobní dynamické cvičení, při kterém se vytváří jednodušší nebo složitější choreografie. Zlepšuje fyzickou kondici. Trénuje kardiovaskulární systém. Vhodné pro zdatnější cvičence. Vzhledem k větší zátěži na kloubní aparát není vhodný pro cvičence s kloubními problémy a pro obézní.

aerobik Power workout - NOVINKA

Power workout je nové cvičení, které je efektivní na spalovaní tuků, posílení fyzické zdatnosti, síly, rychlosti, výbušnosti a ohebnosti. Na lekci nepotřebujete nic. Jenom své vlastní tělo, které když ovládnete tak dokážete velké věci. Nebojte se začít, protože ta dřina a úsilí za to stojí.


Basic Step

Cvičení na stepu pro začátečníky s jednodušší choreografií.
Body Building
Intenzivní posilovací cvičení zaměřené na formování celého těla s využitím různých náčiní (stepy, posilovací gumy, tyče).
BOSU cvičení ® je velmi oblíbený systém cvičení určený pro zpevnění svalů celého těla. Základem BOSU cvičení je speciálně vyvinutá nafukovací kopule, kterou používáme jak stranou rovnou, tak vypouklou. Název vznikl jako zkratka pro "both sides up" tedy v překladu "obě strany nahoru". BOSU ® Balance Trainer je určen pro různé druhy balančních, rehabilitačních, relaxačních a posilovacích cvičení, tato důmyslná pomůcka se využívá v aerobních centrech, sportovních oddílech, rehabilitačních centrech i domácnostech. BOSU® Balance Trainer má svůj původ v rehabilitaci. Díky širokému rozsahu použití může BOSU cvičení používat osoba jakékoli věkové kategorie od amatérů až po vrcholové sportovce.
 

CORE aneb posilování trochu jinak

Pomalá hodina zaměřená na aktivaci a posílení svalů hlubokého stabilizačního systému (tzv. CORE), které jsou velmi důležité pro zajištění správného držení těla a bezproblémové fungování organismu při běžné činnosti i sportovní aktivitě.
Pravidelné cvičení slouží nejen jako prevence bolestí zad, ale díky zlepšení držení těla a zpevnění svalů se projeví i štíhlejší postavou.
Pro zvýšení intenzity cvičení je možné využít různé, zejména balanční, pomůcky. Cvičí se bez bot.
Cvičení je vhodné pro všechny bez rozdílu věku a kondice, jedinou podmínkou je chuť vnímat svoje tělo a trpělivost.

Dynamic training

Jedná se o hodinové cardio cvičení zaměřené na celé tělo, s větším důrazem na nohy, proložené cviky na břicho. Hlavním záměrem je aktivní hodina s co možná nejkratším odpočinkem (rychle se napít a hned opět pobíhat), nejlépe se po čase naučit odpočívat během pohybu.

Body Styling

Silově-vytrvalostní trénink zaměřený na posílení hlavních svalových skupin celého těla. Pro rozcvičení a zahřátí používá jednoduché kroky spojené do nenáročných choreografií, závěr hodiny tvoří strečink.

 

Kruhový trénink

kruhový trénink pro ženy přináší řešení. Jedná se o komplexní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního i silového cvičení zároveň. Posiluje svaly, zpevňuje tělo, zrychluje metabolismus, spaluje tuky a pomáhá ztratit váhu. Během  hodiny se v kruhu přesouváte z jednoho stanoviště na druhé a to po třiceti vteřinách.

Master Aerobic, Master Step

Prodloužené lekce s náročnou choreografií. Vhodné jen pro pokročilé.

Mix Aerobic

Kondiční cvičení pro všechny. Lekce obsahuje vytrvalostní část, která je vystřídána posilovacím cvičením s využitím tyčí, posilovacích gum apod.

Pilates

Balanční cvičení zlepšující celkové držení těla. Cílem je propojení a vědomá souhra těla a mysli. Rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává tzv. jádro - power house - zádové, břišní a hýžďové svalstvo, které je základem správného držení těla. Klade důraz na správné dýchání.

Port de Bras

Port De Bras je zcela nová lekce body and mind, která byla vytvořena před několika lety ruským tanečníkem a choreografem Vladimirem Snežikem a španělským instruktorem a trenérem Juliem Papim. Při cvičení je důležitá relaxace a navození příjemné atmosféry. Jde o cvičební program vycházející z pohybů klasického i moderního tance, které jsou doplněny pohyby pro funkční a efektivní, ale zároveň šetrné a přirozené, posílení i protažení svalů celého těla. Nejde o lekci pro tanečníky, ale pro běžnou veřejnost, které je uzpůsobena mírou obtížnosti, postupným způsobem výuky. Port de Bras je vhodné pro všechny, kdo chtějí procvičit správné držení těla a posílit záda. Správný postoj je základ všech cviků Port De Bras. Při posilování se klade důraz zejména na břicho, což je pro správné držení těla ideální. Cvičí se naboso, odlehčíte si tak vaše cvičební zavazadlo;).

Power jóga

Styl cvičení vycházející z prvků jógy, jehož cílem je celkové uvolnění, posílení a zároveň protažení celého těla, zvyšování psychické a fyzické kondice, zlepšování koncentrace. Vhodné pro cvičence všech věkových i výkonnostních kategorií.


Step Aerobic

Vytrvalostní aerobní cvičení na plastovém schodu – stepu – ve formě choreografie. Tento vertikální trénink má výborné účinky na formování stehen a hýždí a zvyšování fyzické kondice. Dochází při něm k vysoké spotřebě energie při snížené zátěži kloubního aparátu dolních končetin. Je určený pro středně pokročilé a pokročilé.

Step Body

Lekce obsahující vytrvalostní část na stepu a posilovací blok zaměřený na posílení svalů celého těla s možným využitím gum, tyčí a podobně.

Zumba ®

Zumba ® pochází z Kolumbie stejně jako její zakladatel Beto Perez. Zumba ® je hodina aerobiku inspirovaná latinskoamerickými styly. Vyzkoušíte si základní kroky tanců jako je merengue, reagetton, cumbia, salsa, samba, flamengo a spoustu dalších. Každá písnička má svou jednoduchou sestavu z 3 - 5 kroků, které se střídají. Sestavy se opakují během několika hodin, takže si můžete pohyby zažít a hodinu od hodiny se zlepšovat. Proto se nemusíte obávat choreografie a náročných kroků - to není v Zumbě důležité:) Podstatné je, že se pobavíte, zapotíte, odejdete s dobrou náladou a nebudete se moci dočkat další hodiny. Důležitá je obuv určená na aerobic, pití a ručník.

Aerobic Dynamic Kickbox

Stínový kickbox do rytmu hudby, rychlostně vytrvalostní hodina, kde se tepová frekvence pohybuje mezi 120 - 170 tepy za minutu, skládá se z prvků boxových technik
(jub, punch, uppercute, backfist) seků, loktů a kopů (front kick, side kick, roundhouse kick.
Každá hodina se skládá z pěti částí:
Zahřátí – jednoduché aerobní cviky na zahřátí celého těla
Protažení – komplexní protažení všech svalů a příprava na výkon
ADK cvičení – trénink s kick box prvky do rytmu hudby
Posilování – břicho, záda, nohy, ruce
Uvolnění a vydýchání – strečink a uvolnění zatěžovaných svalových skupin, dechové cvičení

Tae Bo

Tae Bo  je opravdu velmi účinný sportovní systém, který nejen redukuje tělesnou hmotnost, ale i zvyšuje svalovou sílu, je zábavou a upevňuje vůli.  Mění také váš postoj ke stresu a problémům každodenního života.
Je to moderní druh skupinového aerobního cvičení na rychlou hudbu, které kombinuje prvky taekwon-do a klasického boxu s prvky tanečního aerobiku.

V Tae Bo neexistuje žádná choreografie... to znamená, že Tae Bo je zcela prosté stresu, že si musíte zapamatovat různé pohyby a jejich pořadí za sebou a ty potom na konci hodiny v daném sledu budete opakovat.