Aerobic

Vytrvalostní aerobní dynamické cvičení, při kterém se vytváří jednodušší nebo složitější choreografie. Zlepšuje fyzickou kondici. Trénuje kardiovaskulární systém. Vhodné pro zdatnější cvičence. Vzhledem k větší zátěži na kloubní aparát není vhodný pro cvičence s kloubními problémy a pro obézní.

TRX

TRX je zkratka vycházející z anglického Total-Body Resistance Exercise (= Cviky pro zatížení celého těla). Závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách. Cvičení na závěsném systému TRX nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost. Cvičení na TRX je určeno pro úplné začátečníky i elitní sportovce. Cviky lze snadno stupňovat. Zátěž upravíte nastavením polohy těla. Používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. TRX umožňuje třírozměrné pohyby, které není možné provádět s jiným fitness nářadím. TRX buduje silné a stabilní jádro (CORE), které je základem všech efektivních a účinných pohybů lidského těla.

Intensive body workout 

jedná se o intezivní cvičení na principu intervalového tréninku. Na hodinách si vyzkoušíte formy cvičeni jako HIIT, Kruhové tréninky, tabatu apod. Klademe důraz na techniku a kvalitu provedení cviků. Osobní přístup ke každému z účastníků s možností modifikovat cviky dle potřeb a zdravotních obtíží klienta.

Forming Academy

Lekce je vedena po celou dobu ve vyšším tepovém pásmu, které se mísí s posilováním stabilizačního systému a co největším počtem svalových skupin. Tím dosahujeme velice kvalitního formování postavy. Využíváme cviky frekvenční, s vlastní váhou, činkami, BOSU, atd.

Body Building

Intenzivní posilovací cvičení zaměřené na formování celého těla s využitím různých náčiní (stepy, posilovací gumy, tyče).

CORE aneb posilování trochu jinak

Pomalá hodina zaměřená na aktivaci a posílení svalů hlubokého stabilizačního systému (tzv. CORE), které jsou velmi důležité pro zajištění správného držení těla a bezproblémové fungování organismu při běžné činnosti i sportovní aktivitě.
Pravidelné cvičení slouží nejen jako prevence bolestí zad, ale díky zlepšení držení těla a zpevnění svalů se projeví i štíhlejší postavou.
Pro zvýšení intenzity cvičení je možné využít různé, zejména balanční, pomůcky. Cvičí se bez bot.
Cvičení je vhodné pro všechny bez rozdílu věku a kondice, jedinou podmínkou je chuť vnímat svoje tělo a trpělivost.

Dynamic training

Jedná se o hodinové cardio cvičení zaměřené na celé tělo, s větším důrazem na nohy, proložené cviky na břicho. Hlavním záměrem je aktivní hodina s co možná nejkratším odpočinkem (rychle se napít a hned opět pobíhat), nejlépe se po čase naučit odpočívat během pohybu.

Body Styling

Silově-vytrvalostní trénink zaměřený na posílení hlavních svalových skupin celého těla. Pro rozcvičení a zahřátí používá jednoduché kroky spojené do nenáročných choreografií, závěr hodiny tvoří strečink.

Kruhový trénink

kruhový trénink pro ženy přináší řešení. Jedná se o komplexní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního i silového cvičení zároveň. Posiluje svaly, zpevňuje tělo, zrychluje metabolismus, spaluje tuky a pomáhá ztratit váhu. Během  hodiny se v kruhu přesouváte z jednoho stanoviště na druhé a to po třiceti vteřinách.

Pilates

Balanční cvičení zlepšující celkové držení těla. Cílem je propojení a vědomá souhra těla a mysli. Rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává tzv. jádro - power house - zádové, břišní a hýžďové svalstvo, které je základem správného držení těla. Klade důraz na správné dýchání.

Power jóga

Styl cvičení vycházející z prvků jógy, jehož cílem je celkové uvolnění, posílení a zároveň protažení celého těla, zvyšování psychické a fyzické kondice, zlepšování koncentrace. Vhodné pro cvičence všech věkových i výkonnostních kategorií.

Aerobic Dynamic Kickbox

Stínový kickbox do rytmu hudby, rychlostně vytrvalostní hodina, kde se tepová frekvence pohybuje mezi 120 - 170 tepy za minutu, skládá se z prvků boxových technik (jub, punch, uppercute, backfist), seků, loktů a kopů (front kick, side kick, roundhouse kick).

Každá hodina se skládá z pěti částí:
Zahřátí – jednoduché aerobní cviky na zahřátí celého těla
Protažení – komplexní protažení všech svalů a příprava na výkon
ADK cvičení – trénink s kick box prvky do rytmu hudby
Posilování – břicho, záda, nohy, ruce
Uvolnění a vydýchání – strečink a uvolnění zatěžovaných svalových skupin, dechové cvičení

Tae Bo

Tae Bo  je opravdu velmi účinný sportovní systém, který nejen redukuje tělesnou hmotnost, ale i zvyšuje svalovou sílu, je zábavou a upevňuje vůli.  Mění také váš postoj ke stresu a problémům každodenního života. Je to moderní druh skupinového aerobního cvičení na rychlou hudbu, které kombinuje prvky taekwon-do a klasického boxu s prvky tanečního aerobiku. 
V Tae Bo neexistuje žádná choreografie... to znamená, že Tae Bo je zcela prosté stresu, že si musíte zapamatovat různé pohyby a jejich pořadí za sebou a ty potom na konci hodiny v daném sledu budete opakovat.